Doprava/platba/dodanie

Doprava/Platba/Dodanie

 

Doprava tovaru:

Dopravu zabezpečujeme vlastnú alebo Rhenus, pri menších zásielkach využívame spoločnosti DPP.

Spôsob a cena dopravy je určená na základe rozmerov a hmotnosti celej objednávky.
Informácie o cene za dopravu zistíte v nákupnom košíku počas objednávky.

 

 

U veľkoobjemového tovaru je možný príplatok, ten nájdete vždy v detaile produktu

 

Platba:

Prevodom na účet ................ 0,- €

Dobierka...............................5,- €

 

 

Doprava čalúněného tovaru:

* Vynášku si zákazník zaisťuje sám, prípadne u väčších zásielok alebo zásielok, ktoré budú rozvážané našim vozidlom, možno doobjednať asistenciu vodiča sedačky sa skladajú často z viacerých kusov.

* Vodič jazdí štandardně sám, prípadná pomoc s tovarom je na dohodě s vodičom.

Doplnkové služby:

 

* Asistencia výnosu sedacích súprav. Túto asistenciu možno priobjednať ku každej sedačke, alebo pohovke a rozumie sa ňou asistencia 1 osoby (vodiča) pri výnose sedačky do poschodia. K tejto asistencii je potreba z Vašej strany vždy aspoň jedna ďalšia osoba, ktorej bude vodič asistovať.

* Rozbalenie sedačky, následné zloženie + odvoz obalového materiálu, ktorý zahŕňa: igelit, papier, kartón, molitan atď.: 15,- € (túto službu možno dokúpiť len v prípade asistencie výnosu sedačky, alebo v prípade že sedačka bude po vyložení z auta pripravená k rozbaleniu do 10 minút v mieste inštalácie. Bohužiaľ náš pracovník nemôže dlhšie čakať, kým napríklad vynesiete sedačku do 8 poschodia)

 

 

Zálohy:

* Zálohy vyberáme len při tovare prevyšujúcom sumu 500 € a na všetky sedacie súpravy a pohovky, aj další čalúněné tovary.

* Táto záloha činí 30% z ceny tovaru. (príde vám emailom po objednaní tovaru). Pri doplatku tovar zaplatíte o týchto 30% menej. Účtovný doklad, ktorý od nás dostanete, Vám slúži aj ako doklad o rezervách tovaru.

* V prípadě platby prevodom na účet je automaticky vystavená táto faktura na celú sumu.

 

Sprievodca pred dodaním sedačiek, alebo objemnejšieho tovaru:

* V okamihu, keď je tovar naskladnený, Vás budú naši pracovníci kontaktovať telefonicky, emailom pre dojednanie dátumu a približnej hodiny dodania tovaru.

* Vždy majte zaistené 2 osoby pre výnos tovaru do poschodia, ale aj pre odnos tovara do domu. (Asistencia vodiča či prípadne 2 osôb je možná za príplatok a musí byť dohodnutá vopred!)

* V prípade, že sa tovar dodáva napríklad do panelového domu, majte zaistený dostatok miesta (cca 8m na dĺžku) pre zaparkovanie vozidla pred domom - (v opačnom prípade majte pri sebe 2 osoby na premiestnenie tovaru od nákladného auta do domu).

* V prípade platby na dobierku, majte pripravenú hotovosť. Platobnou kartou nemožno u vodiča platiť.

* Ak máte objednanú službu asistencie výnosu: znamená to asistencia vodiča, ktorý Vám tovar doručil tj. 1 osoba pri výnose zakúpeného tovaru. VŽDY je potreba minimálne jednej ďalšej osoby z Vašej strany, ktorá vodičovi s výnosom dopomôže.

 

Vysvetlivky poschodí:

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie